Alkossunk valami lélegzetelállítót

Nézd meg miket készítettünk eddig.

Partnereink

Mi a Clean Color Marketing Bt.-nél büszkék vagyunk rá, hogy egyre többen minket választanak.

BENTIF GENERAL Kft.

Arculattervezés, webdesign, weboldal készítés, keresőoptimalizálás, Facebook oldal készítés.

A BENTIF GENERAL azért jött létre, hogy segítséget nyújtson egy ingatlan teljeskörű kivitelezésében. Cégünk folyamatosan növekvő ügyfélkörrel és több mint 12 fős, egytől-egyig sokéves szakmai tapasztalattal rendelkező alkalmazottal büszkélkedhet. A humán erőforrások mellett természetesen biztosítunk minden speciális munkafelszerelést is, hogy a lehető leg kényelmesebben és dinamikusabban tudjuk megvalósítani elképzeléseit.

Számunkra partnereink elégedettsége nagyon fontos, ezért minden feladatot maximális tudásunknak megfelelően végzünk el, a lehető legnagyobb odaadással és precizitással. Generálkivitelező cégként különösen nagy figyelmet fordítunk arra, hogy minden munkafolyamatot kézben tartsunk és ezáltal levegyünk az építkezés folyamatával járó idegeskedést és stresszt az ügyfeleink válláról. Versenyképes áraink és elhivatott munkatársaink lehetővé teszik az Ön számára is, hogy megvalósuljon álmai ingatlanja. Legyen szó családiházról, bérház felújításáról, vagy akár intézmények, társasházak, lakóparkok építéséről. Minden megkeresést örömmel fogadunk! Amennyiben kérdése van felénk keressen minket bizalommal!

Bentif General Kft
Megnézem a weboldalt.
Megnézem a Facebook oldalukat.

Naturporta Biobolt

Webshop készítés, Keresőoptimalizálás

2012. Augusztusában nyitotta meg kapuit a Natur-Porta Bio,- és Reform Termékek Tárháza. Akkor még 28 m2-en minimális árukészlettel, fő profilunk a Gyógygombák forgalmazása volt. Később a vásárlói igényeknek megfelelve folyamatosan bővítettük termékeinket…majd 2016.-ban nem csak a készletek, ha nem az üzlet is bővítésre került. Jelenleg 56 m2-en több száz árucikkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, a középpontba a táplálékallergiák állnak.
Széles választékban kínálunk étrendkiegészítőket, Bio,- és Reform élelmiszereket, Glutén,- Tej,- Tojás,. és Cukormentes élelmiszereket, Gyógy,- és élvezeti teákat, ÖKO tisztítószereket. Emellett Hajdúböszörményben kizárólagosan forgalmazzuk a Dr Lenkei vitaminokat.
Vásárlóinkat megfelelő szaktudással rendelkező kollégáink segítik a termékek kiválasztásában, legyen az vitamin készítmény vagy bármilyen intoleranciához illetve allergiához kapcsolódó  probléma.
Bármilyen kérdése van kérem keressen bármelyik elérhetőségünkön!
Naturportabiobolt
Megnézem a webáruházat.
Facebook oldal

Force 2020 Kft.

Webdesign, weboldal készítés, keresőoptimalizálás, Facebook oldal készítés.

A FORCE 2020 Kft. fiatal, lendületes vagyonvédelmi vállalkozás. Vezetői közel 20 éves rendvédelmi tapasztalattal bíró személyek, akik a korábban megszerzett tudásukat, jelen gazdasági társaságban érvényesítik. Társaságunkat jól megalapozott gazdasági stabilitás, megbízhatóság, teljes körű üzleti titoktartás, stratégia tervezés és vezetés jellemzi.

Vezetőségünk magas színvonalú és szigorú követelményeket támaszt minden munkatársával szemben, ezáltal szolgáltatásainkat szakmailag jól felkészített, felelősségtudatos, kiváló kommunikációs készségű személyi állomány látja el.

Cégünk a Generali Biztosító Zrt.-nél rendelkezik felelősségbiztosítással.

Force2020 Kft.
Megnézem a weboldalt.
Megnézem a Facebook oldalukat.

Kalmárcoop Kft.

Arculattervezés, weboldal készítés, sitebuilding, keresőoptimalizálás

A Kalmár Coop Kft 2010-ben alakult mint vegyiáru nagykereskedelmi cég. Megalakulásakor több non-food kategóriás Brand márka értékesítésével foglalkozott kiskereskedelmi üzletekben. Mai napra már több mint 20 munkatárssal foglalkozunk értékesítéssel és saját márkás non-food termékek beszerzésével, nagykereskedelmével. Célunk brand kategóriák építése mellett, a saját márkás minőségi termékek fejlesztése, ezáltal jobb minőségű termékek, kedvezőbb áron való polci megjelenítése! Kereshetsz kínálatunk között elemeket, akkumulátorokat, borotválkozási termékeket, fogápolási termékeket, világítás technikai termékeket, villamossági anyagokat és vegyiárukat is. Produktumaink megtalálhatóak az ország bármely pontján minden Coop és Reál üzletben.  Eddigi pályafutása során olyan óriáscégekkel dolgoztunk együtt, mint az Auchan, Tesco, vagy a Privát üzletlánc! Törekszünk rá, hogy ismertséget szerezzünk a teljes magyar illetve a szomszédos országok üzlethálózatában, illetve kis és nagykereskedelmében. A ránk bízott munkát mindig körültekintően és kellő szakértelemmel végezzük el. Mindig is fontos szempont volt számunkra a megbízhatóság, a környezetvédelem és a vásárlók, partnerek elégedettsége.

Elérhetőségek

HB Mester Euro Építőipari Kft.

Webdesign, weboldal készítés, kreatív tartalomírás, keresőoptimalizálás.

Építőipari vállalkozásunk közel 20 éve foglalkozik szárazépítészettel, gipszkarton szereléssel és teljes körű generál kivitelezéssel. Ennek előnye, hogy minden szak ipari munka egy kézben van, így sokkal hatékonyabb és gördülékenyebb az építkezés teljes folyamata. Fontos számunkra a kimagasló minőség, így csak és kizárólag a korszerű anyagokkal, professzionális gépekkel és jó képzett szakemberekkel  dolgozunk.

Megnézem a weboldalt.
Felveszem velük a kapcsolatot.

Kertvárosi Vendégház

Arculattervezés, weboldal készítés, sitebuilding, keresőoptimalizálás

Vendégházunk Hajdú-Bihar megyében Derecskén, Debrecentől 25 Km-re, Berettyóújfalutól 13 km-re található. Hajdúszoboszló Európa legnagyobb Aqva parkjával, merőlegesen 18 km-re van tőlünk. A két külön bejáratú apartman, 125 m2-es keleti fekvésű régi „L” alakú teljesen felújított. Szigetelt gázfűtéses lakóházból lett kialakítva. Az egyik 3, a másik 4 ágyas. Mind a kettőben van fürdőszoba, WC és egy-egy, teljesen felszerelt konyha, ami ideális a főzésre. Ha nincs kedved az ételek elkészítésével vesződni, akkor a város központjában üzemelő Mir Kebab étteremben is étkezhetsz. Akár házhoz is lehet rendelni. Vagy akár a várostól 3 –km-re lévú Almavirág- étterem ételeit is kipróbálhatod. A vendégház udvara füvesített és több virágoskert található benne. Ideális hely pihenni vágyó családok, kulturáltan szórakozni vágyó fiatalok, vagy akár vendégmunkások számára is. Fiatal és idősebb nyaralóknak, akik szeretik az éjszakai élőzenés bulikat, lehetőségük van minden este 23- óráig Hajdúszoboszlón a Mátyás Király sétányon szórakozni.

Elérhetőségek

R clean

Arculattervezés, weboldal készítés, kreatív tartalomírás, keresőoptimalizálás, Facebook oldal készítés, Facebook tartalogyártás

Cégünk több mint 8 éve foglalkozik magáningatlanok, céges irodák, raktárak és üzemek takarításával. Nagyteljesítményű takarítógépeink lehetőséget biztosítanak arra, hogy munkánkat megfelelő gyorsasággal és alapossággal legyünk képesek elvégezni. Korrekt árakkal és profi személyzettel dolgozunk, eszközeink korszerűek, megfelelő szakmai képesítésekkel és rutinnal rendelkezünk. Ügyfeleink elégedettsége rendkívül fontos számunkra, ezért nagy odafigyeléssel és precizitással igyekszünk elvégezni minden ránk bízott feladatot. Előszeretettel dolgozunk cégeknek, raktáraknak, de minden jellegű megkeresésnek örülönk Hajdú-Bihar Megyéből és annak kétszáz kilóméteres körzetéből.

HB Műszaki Ipari Kft.

Webolda lkészítés, sitebuilding, keresőoptimalizálás

A HB Műszaki Ipari Kft. fémlemez tömegcikkek, nagy pontosságú egyedi fémszerelvények gyártásával kívánja vevői, ügyfelei igényeit kielégíteni. Üzleti célunk kockázatalapú megközelítéssel, az export- és a hazai felvevő piac minél magasabb szintű kielégítése a jövőben is.

Megtekintem a szolgáltatásokat.
Felveszem velük a kapcsolatot.

Wallure

Weboldal készítés, Facebook oldal készítés, Instagram oldal készítés, PPC kapányok kezelése, keresőoptimalizálás.

A Wallure fa falpanelek valódi fából készülő falburkolatok. Modern és klasszikus enteriőrökbe is kiválóan alkalmas, dekoratív falburkolat megoldás, melynek használatával különleges és egyedi falfelületeket alakíthatunk ki. A faerezet egyedisége a különleges rajzolatok a natúr, vagy lakkozott felületek, barátságossá és meghitté varázsol minden falat.

Megnézem a Facebook oldalt.
Megnézem az Instagram oldalt.

Nashion

Arculattervezés, webdesign, PPC kampányok kezelése.

Innovatív, kézműves telefontöltők kifinomult külsővel, akár egy ékszer. A gyenge minőségű műanyag töltők kora lejárt. Manapság az időtálló, kézzel készített és környezetkímélő megoldásoké a világ. Egyedi technológiával készült kreatív töltőinkkel óriási meglepetést okozhatsz magadnak és másoknak is.

Megnézem a Facebook oldalt.
Megnézem az Instagram oldalt.

CaraMia

Arculattervezés, webshop készítés

Az üzlet több mint tíz éves múltra tekint vissza, óriási tapasztalatunk van a legmegfelelőbb ruhák kiválasztásában és eladásában.
Termékeink a legmagasabb minőséget képviselik, mind anyag, mind design tekintetében. Különleges, kisszériás termékek, gondosan összeválogatva.
Van hagyományos üzletünk is, mely a Debrecen Plaza Bevásárlóközpont 1. emeletén, a mozi mellett található.

Megnézem a webáruházat.
Megnézem a rólunk menüpontot.

LT Polir Technik

Arculattervezés, weboldal, Facebook oldal, PPC kampányok

Az LT Polir Techik 2013 elején alakult családi vállalkozásként. Testvéremmel gyermek korunktól kezdve az autók szerelmesei vagyunk, ezért eltökélt szándékunk volt, hogy városunkban egy teljes körű autókozmetikai vállalkozást hozzunk létre!

Az alap szolgáltatásoktól kezdve a teljes prémium kategóriás autóápolás megtalálható nálunk! Az elmúlt néhány évben dinamikusan fejlődő és a visszajelzések alapján igencsak sok elégedett ügyféllel büszkélkedő vállalkozás lettünk!

Várunk téged is, ha jó kezekben tudnád autódat!

Megtekintem a referenciákat.

Lótusz Kozmetika

Arculattervezés, weboldal készítés, keresőoptimalizálás.

Major Brigitta vagyok a Lótusz Kozmetika tulajdonosa. 2005-ben végeztem kozmetikusként, a kozmetikám Hajdúböszörmény központjában az Ady téren található. Szalonomban a méltán világhírű, több mint 60 éves múlttal rendelkező professzionális Babor termékekkel dolgozom.

Moara

Logótervezés

Yoyo! Elkészült a legújabb szóló zeném, ami a “Mainstream” címet kapta. Jó kis görbetükre a jelenlegi rap zeneipari tevékenységeknek.

További tartalmak

Kövess minket közösségi média felületeinken és tekintsd meg további referenciáinkat.